Wilt u zich minder bezighouden met administratie? En volop focussen op ondernemen? Dan vormt Yuki de perfecte boekhoudsoftware voor uw kmo!
Aan de hand van uw persoonlijke dashboard ziet u in één oogopslag alle to do’s en openstaande administratieve taken van uw bedrijf. In één handig scherm en totaaloverzicht! Ook kunt u alle inkomende- en uitgaande facturen digitaal raadplegen en door middel van een handige zoekfunctie kort op de bal spelen.
Maakt u uw verkoopfacturen in een externe software? Yuki voorziet eenvoudig een koppeling, met een automatische doorstroom tot gevolg. Ook bij het beheer van een dubbele boekhouding koppelen we uw zakelijk rekeningnummer, zodat we alle inkomende en uitgaande transacties op dagbasis kunnen verwerken. Hallo, overzicht!
Als ondernemer krijgt u één uniek mailadres op naam van uw bedrijf, waarmee u alle boekhoudkundige documenten met één simpele klik doorstuurt naar uw digitaal platform. Zo wordt u ontzorgd op het vlak van administratie en kunt u zich focussen op de zaken die er écht toe doen: de groei van uw bedrijf.
De Yuki Assistant app? Die onderscheidt zich door zijn intuïtieve ontwerp en gebruiksgemak. Hierdoor kunt u moeiteloos bonnetjes scannen, facturen uploaden en communiceren met uw accountant. Kortom, met de Yuki Assistant app pakt u uw administratieve, boekhoudkundige taken veel efficiënter aan. Dat klinkt als muziek in de oren, toch?
Wenst u uw administratie op orde te brengen en merkt u dat er nog enkele boekhoudkundige stukken niet tot bij ons zijn geraakt? Geen probleem! U kunt eenvoudig al uw zakelijke documenten en facturen opladen binnen uw persoonlijk klantenportaal. En dat slechts met een paar simpele klikken!